fbpx
 

Wil je meedoen met SENSA, maar heb je er geen budget voor? Zo doe je het toch.

Geen budget voor SENSA zo regel je het

Wil je meedoen met SENSA, maar heb je er geen budget voor? Zo doe je het toch.

Je wilt sensationele teksten leren schrijven en weten hoe storytelling werkt door deel te nemen aan SENSA. Je weet dat het goed zou zijn voor je bedrijf, maar het past niet in je budget.

Klinkt dit bekend? Begin dan met ‘omdenken’. Zeg niet tegen jezelf dat je het niet kunt betalen, maar vraag jezelf af hoe je ervoor zorgt dat je kunt meedoen. Ik geef je een aantal ideeën die je op weg kunnen helpen.

  1. Schrijf je zo snel mogelijk in
    SENSA boek je op dit moment voor slechts 1497,00 euro, exclusief btw. Dit is inclusief een gratis online gesprek van 20 minuten met mij waarin je me al je vragen kunt stellen over contentmarketing, copywriting en storytelling. De prijs gaat gegarandeerd omhoog de volgende keer dat ik SENSA aanbied. Dus twijfel niet en schrijf je nu meteen inom voor deze spotprijs te kunnen meedoen.
  2. Bied jouw klanten een eenmalig aanbod aan
    Als jij in jezelf wilt investeren, kun jij jouw klanten aanbieden hetzelfde te doen. Wat dacht je bijvoorbeeld van het aanbieden van een live workshop of eenmalige ‘powerhour’ adviesgesprekken om hiermee de omzet binnen te halen, zodat je in jezelf kunt investeren? Bied je geen diensten aan, maar producten? Organiseer een popup-evenement waar jouw spullen te koop zijn.
  3. Organiseer een online evenement of sale
    Jij hebt kennis die je kunt verkopen. Misschien kun je online cursussen, webinars of video’s bundelen tot een speciaal aanbod dat voor een actieprijs gekocht kan worden? Of zijn er producten die je kunt samenvoegen waardoor je een speciaal combipakket kunt aanbieden dat twee weken voor een actieprijs verkrijgbaar is? Stuur een mail naar je mailinglijst en plaats er posts over op je social media accounts. Met zo’n lean en mean aanpak kun je al heel ver komen.
  4. Zorg voor meer klanten
    Bereken hoeveel nieuwe klanten je nodig hebt (of producten je moet verkopen) om mee te kunnen doen met SENSA. Plan vervolgens hoe je dat gaat realiseren. Ben je consultant of coach? Dan kan het zo simpel zijn als je bestaande klanten mailen met de vraag of jij iets voor ze kunt betekenen, of voor iemand die ze kennen. Verkoop je producten? Organiseer dan een speciale, eenmalige sale of een pop-up evenement.
  5. Laat iemand anders je deelname betalen
    Daar had je zeker nog niet aan gedacht, is het wel? Stel je hebt een klant die er baat bij heeft als jij deelneemt aan SENSA. Misschien kun je een bijdrage vragen als je aangeeft de opgedane kennis met je klant te delen.
  6. Ga op zoek naar geld ‘in broekzakken’
    Het is vast wel een keer overkomen dat je een broek in de was wilde doen en geld in een broekzak tegenkwam. Je kunt bewust zoeken naar manieren om geld te vinden of te besparen. Betaal je nog voor abonnementen of diensten die je niet meer gebruikt? Zeg ze op. Zijn er dingen in huis of op kantoor die je niet meer gebruikt en kunt verkopen? Zet het op Marktplaats. Heb je geld staan op een ‘vergeten’ rekening? Nu is het moment om er gebruik van te maken.
    Plan een uur in je agenda om te zoeken naar manieren waarop je geld kunt besparen. Zo bleek ik prima uit de voeten te kunnen met een ander telefoonabonnement waardoor ik op jaarbasis veel geld bespaarde.
  7. Vind potentiële klanten binnen SENSA
    Ik juich het toe als je jezelf profileert binnen SENSA en duidelijk maakt wie jouw ideale klant is en welk probleem je oplost, zolang je niet verandert in een drammerige verkoper. Wie weet loop jij jouw ideale klant binnen SENSA tegen het lijf of kan ik je aan iemand uit mijn netwerk koppelen.
  8. Ga na of er iets is dat je tegenhoudt
    Wanneer potentiële klanten zeggen dat ze het budget niet hebben om deel te nemen aan een training of programma gaat dat bijna nooit over geld. Als ik doorvraag, speelt er meestal iets anders: ze hebben het gevoel er niet klaar voor te zijn, vragen zich af waar ze de tijd vandaan moeten halen om mee te doen of zijn er niet van overtuigd dat ze het beoogde resultaat gaan behalen. Is dat bij jou ook het geval?
    Dit zijn de meest gehoorde bezwaren die mensen hebben als ze overwegen mee te doen met SENSA. Klinken ze bekend?
  9. Wees een ondernemer
    Als ondernemer heb je voor hetere vuren gestaan. Als jij écht wil meedoen met SENSA heb ik er alle vertrouwen in dat jij een manier vindt om dat voor elkaar te krijgen. Heb je één (of meerdere) van bovenstaande ideeën geprobeerd (of je eigen ideeën) en het budget niet bij elkaar gekregen? Wees dan toch trots op jezelf! Je hebt het geprobeerd en alvast een deel van het budget geregeld, zodat je een volgende ronde kunt meedoen.

 

Wil jij SENSAtionele teksten leren schrijven, weten hoe storytelling werkt en je contentmarketing met gemak doen? Schrijf je dan nu in voor SENSA.