fbpx

“Contentmarketing, daar heb ik helemaal geen tijd voor”, is een uitspraak die ik van veel ondernemers hoor. En dat snap ik. Je hebt een bedrijf te runnen en klanten te bedienen. Maar als je nu geen tijd vrijmaakt voor marketing kan het zomaar zijn dat je over een tijd geen klanten meer hebt.

“Het is zoveel en het kost me te veel tijd” is ook een veelgehoorde uitspraak. Er zijn ook veel dingen die je kunt doen om als ondernemer zichtbaarder te worden en je bedrijf te vermarkten: bloggen, e-mailmarketing, social media, PR, …. Maar voor al die dingen moet je teksten kunnen schrijven. En niet zomaar teksten, maar copy die supergoed is. Posts waarop mensen reageren, salespagina’s waardoor mensen bij je gaan bestellen en persberichten die daadwerkelijk geplaatst worden. Van die gedachte alleen al raak je in paniek waardoor je er niet aan begint.

Klinkt dit bekend? Misschien stelt de gedachte je gerust dat je niet de enige bent. Er zijn veel ondernemers die zich overweldigd voelen als het op het maken van schrijven van content aankomt. Daarom creëerde ik SENSA. Doe mee met SENSA en je wordt een meester in het schrijven van SENSAtionele, authentieke teksten voor je website, blog, social media, e-mailmarketing en persberichten. Je leert ook hoe storytelling werkt. Je contentmarketing doe je voortaan met gemak.

Hieronder geef ik je 5 goede redenen om te investeren in SENSA.

  1. Je pakt je (content)marketing strategisch aan
    Wat je ook verkoopt, er zijn vier dingen die elke ondernemer consistent moet doen om doorlopend goede omzetten te realiseren: content publiceren op je website, een e-maillijst opbouwen, relevante content delen via social media en aandacht in de pers krijgen. Al die onderdelen komen in SENSA in bod. Je gaat bouwen aan de basis van je bedrijf, leert hoe je ijzersterke teksten schrijft en hoe je de kracht van jouw verhaal benut. De materialen, raamwerken en lessen helpen jou als ondernemer verder of je nou een product of dienst verkoopt.
  2. Je trekt jouw ideale klant aan
    Ken je dat? Je hebt klanten en met de één werk je moeiteloos samen, terwijl een ander als jouw energie opzuigt. Die laatste is niet jouw ideale klant. Door helder te hebben wie jouw ideale klant is en welk probleem jij oplost, maak je content die jouw klant aanspreekt. Door die content te delen, word je een magneet die automatisch de juiste klant aantrekt.
  3. Je maakt makkelijker, betere content die consistent is
    Als je meedoet met SENSA krijg je helderheid over je missie, visie en je ‘waarom’. Je ontdekt wie jouw ideale klant is en hoe je teksten schrijft die in de roos zijn bij jouw klant. Die kennis helpt jou om ál je teksten met meer gemak te schrijven en beter op je doelgroep af te stemmen. Hierdoor trek je meer klanten aan en verhoog jij je omzet. Deelnemer Geert: “Vanaf de eerste les zag ik al resultaat. Ik had meteen korte teksten paraat die ik via social media kon delen. Daarnaast schrijf ik nu met mijn ideale klant in gedachten.”
  4. Je bespaart tijd en geld
    Als je gelooft dat er een magische formule is voor contentmarketing en copywriting moet ik je teleurstellen. Die ga je binnen SENSA niet vinden. Wat je er wel vindt, zijn simpele, maar sterke strategieën die jou helpen om snel teksten te schrijven waarmee jij je omzet verhoogt. Trucs en tips die ervoor zorgen dat jouw content consistent is, voor verkoop zorgen en klinken zoals jij bent. En raamwerken die jou helpen om ijzersterke teksten te schrijven voor bijvoorbeeld je salespagina, Facebook advertenties, social media posts en nog veel meer. Dit zijn raamwerken die zich in de praktijk hebben bewezen en die ik zelf elke dag gebruik. Jij krijgt toegang tot al het materiaal. De lessen, werkbladen en raamwerken (en al het andere supersonische materiaal) besparen je enorm veel tijd, maar jij moet er wel tijd en energie in stoppen.Heb je interesse in SENSA, maar heb je het budget er niet voor? Lees dan deze blog met handige tips om aan omzet te komen.
  5. Je verhoogt je omzet
    Als jij werkt aan je zichtbaarheid en regelmatig goede content deelt, scoor je hoger in zoekmachines. Dit helpt je om meer verkeer naar je website te krijgen en zorgt voor meer inschrijvingen op je mailinglijst. Elke ondernemer weet dat de gunfactor enorm belangrijk is bij het krijgen van een opdracht/bestelling. Door jouw verhaal te delen, werk je aan jouw gunfactor. Dit alles draagt bij aan het verkrijgen van meer leads en verkopen.

 

Ben jij er klaar voor om strategisch met je contentmarketing aan de slag te gaan, jouw verhaal te delen en SENSAtionele teksten te leren schrijven? Schrijf je dan nu in voor SENSA.

Wil je weten wanneer de deuren weer opengaan?

Vul hieronder je e-mailadres in en je hoort het zodra jij je kunt inschrijven.

Gelukt! We houden je op de hoogte!

Pin It on Pinterest