fbpx

SENSA 

creëer content die cash oplevert 

(zonder dat je overkomt als gladde verkoper)

 Je had een goed lopend offline bedrijf waarbij je van de ene in de andere klus belandde. Dat was kassa, maar gaf je ook een leeg gevoel. Je wilde af van uurtje-factuurtje en met jouw kennis, kunde en talenten zo veel mogelijk mensen gaan helpen. Je ging online ondernemen.

Je had een goed lopend offline bedrijf, maar wilde de meer vrijheid, minder uren werken; een schaalbaarder bedrijf realiseren.

Als offline ondernemer kwam je altijd via-via aan (langlopende) opdrachten. Maar nu, met dat online bedrijf is alles anders… Je moet zichtbaarder worden. Content maken, posten op social media, aan e-mailmarketing en PR doen (en da’s nog maar het begin). Je hebt geen idee waar je moet beginnen, hoe je het strategisch aanpakt en voor al die dingen moet je teksten kunnen schrijven. En niet zomaar teksten, maar copy die supergoed is:

*posts waarop mensen reageren
* persberichten die daadwerkelijk geplaatst worden
* salespagina’s waardoor mensen bij je gaan bestellen

Met andere woorden: SENSAtionele teksten die jou geld gaan opleveren.

Je beseft dat copywriting dé sleutel is naar een succesvol online bedrijf en baalt, omdat jij altijd uren doet over het schrijven van (sales)teksten en veel tijd verspilt met staren naar een knipperende cursor. Je voelt je overweldigd en belandt daardoor in een soort van vacuüm waardoor je niets doet en je alleen nog maar schuldiger voelt.

Hoe fijn zou het zijn als je met gemak ijzersterke copy schrijft die je omzet verhoogt, zonder als zo’n enge Tel Sell-verkoper (it’s amaaaaazing, Mike!’) te klinken? Dat je niet meer op jacht hoeft naar klanten, maar je dankzij het delen van jouw kennis je ideale klanten vanzelf aantrekt? En dat terwijl jij heerlijk door het bos wandelt met je gezin of lekker met vriendinnen op een terrasje geniet van een Pinot Grigio.

Wat als ik jou vertel dat jij dit allemaal kunt leren waardoor je altijd zeker weet dat er omzet je bedrijf binnenstroomt? En dat ik jou daarbij kan helpen, zodat jij je niet meer overweldigd voelt en aan de slag gaat. Hoe fijn zou dat zijn?

Komt er niet genoeg omzet binnenkomt en ervaar je niet de vrijheid die je nastreefde toen je de overstap maakte van een offline naar een online bedrijf? Blijf het stil bij je lanceringen? Dan moet er iets veranderen. Jij! Want als jij niet verandert hoe kan jouw bedrijf dan veranderen?

Er is een oplossing: de Schrijf- en storytelling Academie. Je leert er SENSAtionele teksten schrijven. Je ontdekt stap voor stap hoe je contentmarketing inzet, storytelling toepast en teksten schrijft waarmee jij je omzet verhoogt, zonder te klinken als zo’n enge Tell Sell-verkoper.

Schrijf je nu meteen in voordat het te laat is!

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

SENSA ontwikkelde ik toen ik me realiseerde dat veel vrouwelijke ondernemers die de overstap maakten van een offline naar een online bedrijf overweldigd raken door alles wat er bij het vermarkten van een online bedrijf komt kijken. Ze weten niet waar ze moeten beginnen, hoe ze het strategisch kunnen aanpakken en hoe ze teksten schrijven waarmee ze hun ideale klanten aantrekken en tot actie laten overgaan. Uren online googelen, blogs lezen en inspiratieloos staren naar een blanco scherm leverden niets op. 

Als contentmaker, tekstschrijver en storyteller help ik ondernemers al jaren om beter te worden in contentmarketing, copywriting en storytelling, zodat zij hun omzet verhogen. Ik studeerde af aan de Academie voor Journalistiek en Voorlichting en heb 20 jaar ervaring als contentmaker. 

Als professioneel copywriter ontwikkelde ik raamwerken die mij helpen om altijd teksten te kunnen schrijven die van hoge kwaliteit zijn, zelfs bij een totaal gebrek aan inspiratie. Dankzij die raamwerken schrijf ik in korte tijd salespagina’s, teksten voor Facebook-advertenties en e-mails. Ik leer jou graag hoe jij je contentmarketing en copywriting met gemak en zonder stress doet, zodat je meer tijd overhoudt voor jouw bedrijf.

Het werkte voor deze mensen en kan ook voor jou werken

 

 

“Eén raamwerk alleen al leverde me  in no time 5.000 euro aan omzet op”

“Sinds ik mijn ‘Over mij-pagina’ heb aangepast, naar aanleiding van het raamwerk van Nanneke van Drunen, heb ik meerdere nieuwe cliënten gekregen. Cliënten die ik nog nooit gezien/gesproken had en die echt alleen via mijn website bij mij kwamen. Het leverde me 5.000 euro aan omzet op. Hoe leuk is dat!”

Monique van Helden – Graphx66 

“Mijn teksten zijn nu persoonlijker”  

“Als startende ondernemer ging ik zelf aan de slag met mijn teksten. Eerlijk is eerlijk, ik was er niet zo tevreden over. Bij anderen zag ik pakkender teksten en ook op social media zag ik posts die me meer aanspraken dan die van mijn eigen bedrijf. Ik wist dat het anders moest, maar had geen idee hoe ik dat voor elkaar kon krijgen. 

Ik besloot een programma bij Nanneke te volgen. We zetten de basis van mijn (content)marketing stevig neer. Nanneke leerde mij vervolgens hoe ik vanuit die basis aansprekende teksten kan schrijven. Het geleerde bracht ik meteen in de praktijk. 

Als ik kijk naar de teksten die ik nu schrijf, ben ik zeer tevreden. Ze spreken mij aan en lijken meer op de teksten waarover ik zo enthousiast was. Mijn teksten zijn nu persoonlijker en dat is precies wat mij aanspreekt.”

Liesbeth Kocken, www.glasatelierliesbethkocken.nl

“Nanneke gaf me zelfvertrouwen”  

“Ik vond het heel erg lastig om teksten voor mijn website te schrijven. Ik wilde hulp, maar wist niet goed naar wie ik toe moest gaan, totdat ik Nanneke sprak. Toen wist ik gelijk dat ik me door haar wilde laten coachen. Na elk gesprek zag ik resultaat, waardoor ik stappen kon zetten.

Door de coaching ben ik keuzes gaan maken, heb ik focus en een stip op de horizon om naartoe te werken. Ook heb ik meer zelfvertrouwen gekregen, omdat ik nu heel helder heb wat ik wil doen en waarom. Als ik het soms even niet meer weet, kan ik teruggrijpen naar het stappenplan van Nanneke. Wat ik ook fijn vind, is dat ik inmiddels in één zin kan zeggen wat ik doe en wie ik help. Omdat ik nu weet wie mijn ideale klanten zijn, is het schrijven van teksten voor mijn site of bijvoorbeeld een blog een stuk makkelijker.  

Ik raad iedereen aan om met Nanneke te gaan werken. Ze luistert goed en ziet wat iemand nodig heeft. Nanneke hielp me verder én bracht me dichterbij mezelf.” 

Lisa Hustings – kindercoach

wanneer is SENSA de oplossing voor jou?

SENSA helpt jou om consistent content te maken en SENSAtionele teksten te schrijven

Dit is niet zomaar een online training programma, en niet zomaar een coachingsprogramma – het geeft je een systeem voor het maken van content en raamwerken voor het schrijven van teksten voor jouw bedrijf.

SENSA is iets voor jou als je:

  •  al succesvol bent als offline ondernemer, maar je de stap wilt maken naar online ondernemer en je (sales)teksten wilt leren schijen voor salespagina’s, Facebook-advertenties, social media posts of e-mailmarketing; 
  • strategisch met je (content)marketing aan de slag wilt gaan, zodat er een continue stroom aan leads ontstaat waarvan jij klanten maakt;
  • wilt stoppen met googelen naar informatie over copywriting, storytelling en contentmarketing;
  • een praktische aanpak fijn vindt met handige systemen, checklists en raamwerken;
  • houdt van accountability en daaraan regelmatig herinnerd wilt worden, zodat je stappen blijft zetten. 
  • Je bij andere marketing en copywriting cursussen het idee krijgt dat je je ziel moet verkopen bij het vermarkten van je bedrijf (da’s nergens voor nodig);
  • Je op termijn het maken van content en schrijven van teksten wilt uitbesteden en wilt weten wat werkt, zodat je niet afgezet wordt en betaalt voor slecht werk.  

SENSA is niets voor jou als je:

  •  er zelf niet voor wilt werken. Ik reik je alle benodigde informatie en middelen aan, maar het is aan jou om een systeem te maken dat werkt voor jouw bedrijf;
  • gelooft dat er een magische formule is voor contentmarketing en copywriting. Die is er niet. De lessen, werkbladen en raamwerken (en al het andere waardevolle materiaal) besparen je enorm veel tijd, maar jij moet er ook zelf tijd en energie in stoppen;
  • meteen resultaat verwacht. Kiezen voor contentmarketing is kiezen voor een langetermijnstrategie. Het duurt minimaal een halfjaar voordat je met consistente, dagelijkse acties de vruchten kunt plukken van je inspanningen;
  • er niet klaar voor bent het gezicht van je merk te worden. Mensen doen zaken met mensen, niet met bedrijven. Het draait om zichtbaarder worden, bouwen aan vertrouwen en uiteindelijk verkopen;
  • perfect wilt zijn. Er zullen dingen misgaan; daar leer je misschien nog wel het meeste van. Ben je daartoe niet bereid, dan is SENSA niets voor jou.

Laten we eerlijk zijn… Heb jij ooit tegen jezelf gezegd, ik:

  •  “kwam altijd via-via aan werk, nu moet ik ineens bloggen, actief zijn op social media en aan e-mailmarketing doen. Hoe dan?”
  •  “weet dat mijn product/dienst/idee heel erg goed is. Ik zou zo veel mensen kunnen helpen als ze maar ‘ja’ zeiden tegen mijn aanbod.”
  •  “heb al van alles geprobeerd, maar niet genoeg mensen openen mijn e-mails, reageren op mijn posts of kopen mijn product/dienst.”
  •  “weet wat ik wil zeggen, maar het lukt me niet om de juiste woorden te vinden. Ik wil absoluut niet klinken als zo’n enge, gladde verkoper.”
  •  “doe uren over het schrijven van een tekst voordat ik er tevreden over ben. Het kost me zo veel tijd. Ik zou willen dat het sneller kon.”
  •  “ga mijn kennis toch niet gratis weggeven, dan wordt niemand meer klant bij mij.”

Je weet dat je zichtbaarder moet worden als online ondernemer om jouw ideale klanten aan te kunnen trekken. En dat je goede, overtuigende teksten moet schrijven om je producten en/of diensten te kunnen verkopen.  

Maar er is een probleem.

  • Je voelt je overweldigd en weet niet waar je moet beginnen en hoe je het aan moet pakken.
  • Je vindt het lastig jezelf te zien als de persoon die waarde kan leveren aan jouw doelgroep. Je hebt een hele lijst mogelijke onderwerpen, maar alles lijkt ineens een slecht idee.
  • Je bent het zat om uren te staren naar een knipperende cursor als je een blog, e-mail, persbericht of post voor social media wilt schrijven.
  • Je bent bang dat je de tekst te commercieel maakt en mensen je ‘verkoperig’ vinden.

Jij beseft dat jouw publiek slim is en slijmerige salesteksten doorziet. En dat komt mooi uit, want de krachtigste content is content die jij maakt vanuit je hart, zonder manipulatie, maar wel met het juiste effect (‘Show me the money!’).

Krachtige content draait om het vervullen van behoeften die jouw klant heeft, hun wens een probleem op te lossen en jouw oplossing die hen daarbij gaat helpen. 

Dit als uitgangspunt nemen, vormt het hart van krachtige content.  

Lees je dit hoofdschuddend en denk je ‘droom lekker verder, Nanneke’? Neem dit dan eens in overweging…

 

dit kost het jou als je niets doet aan je content-probleem:

Alles!

Jouw ideale klanten vinden jouw website niet vanzelf. Je kunt als online ondernemer op allerlei vlakken werken aan het vergroten van je zichtbaarheid. Door te bloggen, op social media actief te zijn, PR te regelen en nieuwsbrieven te versturen, om waar wat te noemen.

Maar internet staat vol met content en het wordt steeds moeilijker om je plekje te veroveren. Helaas hebben veel ondernemers het zwaar, omdat ze te veel tijd besteden aan de verkeerde dingen. Ze schieten met hagel en dat levert ze niets op. Ze weten niet welke strategieën helpen om geld te verdienen met hun bedrijf en hoe ze die strategieën kunnen toepassen, zodat ze -snel- resultaat zien.

Het klinkt hard, maar het maakt helemaal niet uit hoe goed jij bent in je vak of hoe hard je werkt, als je niet weet hoe je je boodschap op zo’n manier brengt dat je mensen inspireert om ja te zeggen tegen jouw dienst of product. 

Doe je dat niet, dan blijf je gevangene van je eigen bedrijf.

Als jij een bloeiend bedrijf wilt hebben dat ook op lange termijn klanten heeft, moet je de juiste strategieën kennen en woorden leren gebruiken die jouw ideale klanten aanspreken. Woorden die hen aanzetten tot actie, zoals het openen van je e-mails, het delen van jouw social media posts, deelnemen aan je evenementen of het kopen van jouw producten of diensten. 

Vroeg of laat komt elke ondernemer tot dezelfde conclusie: het schrijven van SENSAtionele teksten is een vereiste als je van je bedrijf een langetermijnsucces wilt maken.  

Ik heb een vraag voor jou:

Zou het zomaar kunnen zijn dat het schrijven van één tekst voor een verkooppagina en die promoten jouw ‘ticket to freedom’ is (oké, misschien een paar verkooppagina’s, maar dan nog…)?

Zou één verkooppagina voor jouw steengoede aanbod ervoor kunnen zorgen dat je maandelijks fluitend je hypotheek betaalt. Zou één succesvolle verkooppagina het mogelijk kunnen maken dat je meerdere keren per jaar met je gezin op vakantie kunt gaan?

Ik geloof dat aan contentmarketing doen en weten hoe je SENSAtionele teksten kunt schrijven het verschil maakt tussen je bedrijf uitschrijven bij de Kamer van Koophandel of het tot een succes maken. Het zijn kritieke vaardigheden die elke serieuze ondernemer moet beheersen.

Ik ken de kracht van contentmarketing en copywriting. Het delen van goede content hielp mij en mijn klanten aan omzet. Contentmarketing en copywriting kunnen je helpen aan een continue stroom aan nieuwe klanten. Mensen die jij kunt helpen met wat jij de wereld te bieden hebt, maar dan moeten ze wel weten dat jij bestaat. 

Het gaat me aan het hart dat ondernemers met de mooiste diensten en producten overwegen weer in loondienst te gaan, omdat ze te weinig klanten hebben om van hun bedrijf te kunnen leven. Ondernemers met een drive -een sterke ‘waarom’- die de wereld mooier willen maken, maar daartoe de kans niet krijgen.

Waarom? Omdat ze bepaalde vaardigheden niet hebben. Vaardigheden die je kunt leren, zelfs als je denkt dat je niet kunt schrijven of je een onvoldoende had voor Nederlands op de middelbare school. 

Als jij een fatsoenlijke e-mail kunt schrijven, is de kans groot dat je kunt leren hoe je teksten schrijft en aan contentmarketing doet.

Het enige dat je nodig hebt, is iemand die je leert wat de bewezen formules, de sterkste strategieën en handige raamwerken zijn.

En dat is precies wat je gaat leren binnen het online programma SENSA.

Je ontdekt stap voor stap hoe je contentmarkting inzet, storytelling toepast en teksten schrijft waarmee jij je omzet verhoogt, zonder te klinken als zo’n enge Tell Sell-verkoper (it’s amaaaaazing, Mike!). 

SENSA is speciaal ontwikkeld om ervoor te zorgen dat jij zichtbaarder wordt als ondernemer en je omzet verhoogt.

De keuze is aan jou:

  • Komt jouw online bedrijf nu echt van de grond?  
  • Zonder de stress, maar met de vrijheid waar je zo naar verlangt?
  • Verhoog jij je omzet doordat je jouw zichtbaarheid vergroot dankzij contentmarketing en copywrting?  

Of blijf je worstelen en ga je terug naar uurtje-factuurtje, of erger nog, het stopzetten van je bedrijf, omdat je behoort tot die 60 procent van de ondernemers die het gewoonweg niet redt?

Hoe werkt het? 

Als je je inschrijft voor SENSA krijg je toegang tot alle (online) modules die jou leren welke activiteiten je moet ondernemen en hoe je die uitwerkt.

Ik help je stap voor stap door de content heen, die onder andere bestaat uit videolessen, werkbladen en audiobestanden. Dit doe je in een passend tempo met mij als stok achter de deur, zodat je daadwerkelijk actie onderneemt en resultaten gaat zien.

Bereid je erop voor dat het niet altijd makkelijk zal zijn! Dingen uitproberen, fouten maken en daarvan leren – het hoort er allemaal bij, in de wetenschap dat jij de juiste oplossing voor jouw bedrijf gaat vinden. Stel je eens voor wat dat zou doen met jouw zelfvertrouwen!

Om SENSAtionele resultaten te behalen, is het belangrijk dat je een paar uur per week vrijmaakt voor het programma. Je hebt tijd nodig om te werken aan je website, social media en je online marketing. En je moet bereid zijn om elke dag actie te ondernemen om jouw doel te bereiken. Ik ben er voor jou. Ik geef jou een steuntje in de rug, zo veel of zo weinig als jij dat nodig hebt. Er zijn werkbladen, checklists en videolessen. Hapklare brokken die jou helpen op het gebied van copywriting en storytelling, zodat jij jouw contentmarketing voortaan met gemak doet en jouw ideale klanten aantrekt.

Dit zit erin:

Maand 1: Bouwen aan de basis

Om je contentmarketing zo te doen dat het omzet oplevert, moet je een aantal zaken helder hebben. 

In deze module leer je: 

  • het verwoorden van je missie en visie, zodat je helder kunt uitdragen waar je voor staat;
  • wat jou uniek maakt, waardoor je geen concurrenten meer hebt;
  • wat jouw ‘waarom’ is en dat het belangrijk is vanuit je ‘waarom’ te werken en daarover te communiceren;
  • in kaart te brengen wie jouw ideale klanten zijn en waar die van wakker liggen, zodat je hen op een dieper gevoelsniveau kunt aanspreken met je content.

Kortom: je leert in de basis hoe je op een authentieke, integere manier mensen inspireert om bij je te kopen. 

Maand 2: Content creatie

Het maken van content wordt een stuk leuker en gaat een stuk sneller als je weet hoe je het strategisch kunt aanpakken. 

In deze module komt aan bod hoe je:

  • ervoor zorgt dat je consequent en met focus je content maakt;
  • een contentkalender maakt waardoor je altijd vooruit kunt met je content om zo consistent mogelijk aan je zichtbaarheid te werken;
  • aansprekende content schrijft die jouw ideale klanten willen lezen en hen aanspreekt;
  • content slim hergebruikt en waarom het slim is om dat te doen;
  • social media strategisch inzet om je bereik te vergroten en zichtbaarder te worden;
  • een community opbouwt en waarom dat belangrijk is.

Kortom: je leert hoe je je online zichtbaarheid opbouwt, zodat jouw ideale klanten jou vinden en je een klantmagneet wordt.

.

Maand 3: schrijven voor socials

Social media zijn een goede manier om je zichtbaarheid te vergroten, tenminste als je weet hoe je hier teksten voor schrijft. 

In deze module leer je:

  • hoe je de frequentie, vorm en (hoofd)onderwerpen voor je social media accounts helder krijgt, zodat je consequent en met focus je content maakt;
  • welk type contentmaker je bent en hoe je vooruitplannen combineert met het maken van ad hoc content;
  • hoe je content schrijft die aanspreekt en voor interactie zorgt. 

Kortom: je leert hoe je aansprekende teksten schrijft voor social media.

Maand 4: master e-mailmarketing

Hoewel social media van onschatbare waarde zijn om je zichtbaarheid te vergroten, vormt e-mailmarketing de basis van je sales. 

In deze module gaan we in op: 

  • hoe je de frequentie, vorm en (hoofd)onderwerpen bepaalt voor je e-mailmarketing, zodat je die consequent en met focus doet;
  • welke e-mailprogramma’s er zijn en waarop je moet letten, zodat je een gedegen keuze kunt maken;
  • wat een lead magnet is en waarom het belangrijk is om zo’n gratis ‘weggever’ te hebben;
  • hoe je je e-maillijst kunt laten groeien en welke strategieën er zijn die je kunt inzetten;
  • hoe je teksten schrijft, zodat mensen op je lijst willen blijven staan en reikhalzend uitkijken naar jouw volgende mail;
  • wat een (verkoop)funnel is, hoe je die opbouwt en hoe je e-mails schrijft die leads in klanten veranderen. 

Kortom: je leert hoe je klanten aan je bindt via het versturen van e-mails.

settings.

Maand 5: word een PR-pro

‘PR is dood’ is een veelgehoorde uitspraak, maar niets is minder waar. Aandacht in de pers kan je veel brengen. 

In deze module behandelen we dan ook:

  • waar je journalisten kunt vinden;
  • welke verhalen journalisten zoeken, zodat je je kans op plaatsing vergroot;
  • hoe je pitchmails schrijft en persberichten opstelt die daadwerkelijk opgepikt worden;
  • wat do’s en don’ts zijn wanneer je met een journalist praat;
  • hoe je aandacht in de pers nog meer voor je kunt laten werken.

Kortom: je leert je zichtbaarheid vergroten en je ideale klanten bereiken via de media.

Maand 6: word een ster in storytelling

De uitdrukking ‘Facts tell, stories sell’ zegt in vier woorden waarom het belangrijk is om aan storytelling te doen. Verhalen zorgen voor verbinding en dat zorgt weer voor verkopen. 

In deze module leer je: 

  • wat storytelling is en waarom het slim is het in te zetten;
  • hoe je in 5 stappen je merkverhaal op papier zet;
  • welke pagina op je site essentieel is en welke stappen je doorloopt om ‘m te schrijven;
  • waarom testimonials belangrijk zijn en hoe je een goede testimonial schrijft.

Kortom: je leert hoe je storytelling strategisch en effectief inzet in je contentmarketing.

Als je een beetje op mij lijkt, speelt er nu één vraag door je hoofd… Wat kost dit? Als slimme ondernemer heb jij waarschijnlijk vergelijkend warenonderzoek gedaan. Je weet dan dat je voor sommige trainingen en workshops duizenden euro’s betaalt. De meeste trainingen die ik volgde, begonnen bij 500 euro en liepen op tot 3000 euro.

Ik ben ervan overtuigd dat jij inmiddels inziet dat het je dit waard is om het zelfvertrouwen te krijgen dat jij goede teksten kunt schrijven, jouw verhaal het delen waard is en jij content gaat maken waarmee jij jouw ideale klanten gaat aantrekken en je omzet verhoogt. Tel daarbij op dat jij mij wekelijks vragen kunt stellen en ik zelf als online ondernemer het klappen van de zweep ken waardoor ik jou verder kan helpen.

Sta hier eens bij stil…

  • Als het enige wat SENSA zou doen, is dat jij weet wie jouw ideale klant is, zodat je teksten kunt schrijven die bij hen in de roos zijn en je meer verkoopt, is dat al 3000 euro waard, toch?
  • Als het enige wat SENSA zou doen, is dat jij “insider knowledge” krijgt waardoor je begrijpt hoe jij je contentmarketing met gemak kunt doen waardoor je tijd over houdt… zou je daar 3000 euro voor overhebben, toch?
  • Als het enige wat SENSA zou doen, is dat jij strategieën, raamwerken en formules hebt die je kunt gebruiken waardoor het schrijven van teksten en je contentmarketing minder tijd kosten… dan verdien je 3000 euro makkelijk terug, eens?
  • Als het enige wat SENSA zou doen is jouw zelfvertrouwen geven en je stap voor stap verder helpt, zodat jij je niet langer overweldigd voelt, betaal je daar met plezier 3000 euro voor, ja?

Het goede nieuws is dat SENSA al deze dingen voor je kan doen, en zelfs nog veel meer!

En dat gaat je geen 12.000 euro kosten. Het kost je niet eens 3000 euro. Als jij je nu inschrijft, betaal je slechts 1497 euro. Je hebt een jaar toegang, dus omgerekend betaal je zo’n vier euro per dag. Een grande Caramel Macchiato bij Starbucks is duurder…

GRATIS bonussen: 

Als je vandaag bestelt, krijg je deze bonussen ter waarde van  791 euro er gratis bij:

Eén van de onderdelen die voor elk bedrijf, offline en online, onmisbaar is, is een goede website. Is jouw website nog een gedigitaliseerde folder? Dat kost je bergen omzet! Een goed ingerichte website kan 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar bijdragen aan jouw omzet. Je website kan namelijk je beste verkoper zijn en van potentiële klanten daadwerkelijk betalende klanten maken, en dat terwijl jij de dingen doet die je leuk vindt. Na het volgen van deze bonustraining leer je weet waaruit een magnifieke website moet bestaan en hoe je daarvoor wervende teksten schrijft.

 

Stel je voor hoe het zou voelen als je je zichtbaarheid als ondernemer kunt vergroten door het schrijven van blogs, artikelen of boeken. Dat je je authentieke verhaal vertelt en jezelf als expert kunt branden. Dat je zelfvertrouwen hebt en weet wat je unieke stem als schrijver is. In deze online training geef ik je hiervoor de basis. Je krijgt de handvatten die je nodig hebt om te starten met schrijven en je verhalen op papier te zetten.

 De SENSA-toolkit zit boordevol praktische modellen, strategieën, cheatsheets en checklists die jou verder helpen bij het schrijven van SENSAtionele teksten.

Lees hiernaast wat deelnemer Miranda erover plaatste in de besloten Facebook-groep van SENSA.

Een paar unieke elementen die dit programma anders maken…

Heldere video-instructies

Heldere video’s waarbij ik verschillende strategieën uit de doeken doe en handige tips geef die jou helpen bij het maken van content, het schrijven van teksten en het vertellen van jouw verhaal.

h

Praktische werkbladen

Deze werkbladen helpen je om je de theorie uit de video’s eigen te maken. Sla ze op en je kunt ze vaak gebruiken als jij wilt.

24/7 bereikbaar

Geen uren rijden naar een donker zaaltje waar je in een paar uur tijd een hoop theorie over je uitgestort krijgt. Je doorloopt de modules op de tijden en plaatsen dat het jou uitkomt.

w

Wekelijks vragenuurtje

Wekelijks is er een live online vragenuurtje, zodat jij eventuele vragen kunt stellen en niet vastloopt. Kun je er niet live bij zijn? De opnamen blijven een aantal weken voor je beschikbaar in de besloten Facebook-groep, zodat je ze kunt bekijken op een moment dat het jou schikt.

Boekenclub

Kennis vergaren kan op verschillende manieren, onder andere door het lezen van boeken. Ik doe het zware werk voor je en lees een boek, zodat jij op basis van de boekreview kunt bepalen of je daar tijd en geld in gaat steken.

Mega interessante masterclasses

Regelmatig geven experts interessante masterclasses over thema’s die jou verder helpen in je bedrijf, zoals bedrijfsmodellen, online marketing, schrijven voor zoekmachines en meer.

Veelgestelde vragen:

Hoe lang heb ik toegang tot de materialen? Het programma duurt 6 maanden en je krijgt 12 maanden toegang tot de materialen.

Hoe ziet de content van de cursus eruit? De cursus bestaat uit videolessen, werkbladen, raamwerken en checklists. Je krijgt een eigen, unieke login en wachtwoord, zodat je 24/7 en overal ter wereld toegang hebt tot de materialen. 

Hoeveel kost het? Voor de pilotronde van SENSA betaal je 1497 euro, exclusief btw. Deze kosten kun je opvoeren als opleidingskosten in je bedrijfsadministratie en de btw kun je aftrekken. Wil je in termijnen betalen, stuur dan een mail naar nanneke@nannekevandrunen.nl.

Hoeveel tijd moet ik vrijmaken voor het programma? Je haalt eruit wat je erin steekt. Als je een paar uur per week investeert, zul je redelijk snel vooruitgang zien. Als je zo af en toe meedoet, gaat het langzamer.

Wat als ik ontevreden ben over SENSA? SENSA combineert alle kennis en informatie die ik door de jaren heen verzamelde (en dagelijks met succes toepas). Ik geloof er oprecht in dat het jou kan helpen om je bedrijf naar een hoger niveau te brengen. Ik hoop dan ook dat je meer dan tevreden bent over het programma en ga ervan uit dat jij je beste beentje voorzet om alle kennis die ik met je deel toe te passen. Mocht je toch niet tevreden zijn, dan kun je je geld terugkrijgen. Ik vraag je in dat geval om me te vertellen waarom je ontevreden bent en me te laten zien dat je serieus met de trainingsmaterialen aan de slag bent geweest. Heb je wel al je 1-op-1-sessie gehad? Dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Als je je geld terugkrijgt, heb je niet langer toegang tot de trainingsmaterialen.

Wat als ik opzeg en ik heb mijn 1-op-1-sessie al gehad? De gratis 1-op-1-sessie is speciaal voor mensen die deelnemen aan SENSA. Mocht je je geld terugvragen, dan krijg je het bedrag van het programma terug minus 150 euro (excl. btw) voor het 1-op-1-gesprek en administratiekosten.

Leer ik in deze cursus spelling en grammatica? Nee, dat komt in deze training niet aan bod. Wil je weten wat de 5 meest gemaakte grammaticale fouten zijn en hoe je ze voorkomt, lees dan deze blog.

Als ik dit programma volg, hoef ik dan nooit meer een professionele contentmaker of copywriter in te huren? Die keuze is aan jou. Je kunt ervoor kiezen een contentmaker of copywriter in te huren, zodat jij je kunt richten op andere aspecten binnen je bedrijf. Als je iemand inschakelt, weet je in elk geval waaraan goede content en teksten moeten voldoen en geef je geen geld uit aan een prutser.

Ik heb een vraag. Hoe neem ik contact met je op? Bel, mail of Whatsapp me gerust als je vragen hebt. Dat kan via nanneke@nannekevandrunen.nl of 06-4 11 11 011.

Stel je het volgende eens voor:

Je wordt wakker doordat het zonnetje door de gordijnen piept. Uitgerust na een heerlijke nacht geslapen te hebben.

Je stapt uit bed, mediteert wat, stretcht je lichaam en springt vervolgens lekker onder de douche. Terwijl de geur van koffie je neus kietelt, maak je een ontbijtje klaar. En als je in het zonlicht zit te eten, check je je mails. Terwijl jij lag te slapen, vulde jouw mailbox zich met nieuwe inschrijvingen voor je mailinglijst en bestellingen. 

Wat een heerlijk gevoel om de dag mee te beginnen. En het is geen uitzondering…

Je had nooit gedacht dat je uit de ratrace van uurtje-factuurtje kon stappen. Maar het is je gelukt. Geen verloren uren meer in de file, maar quality time met je familie en vrienden.

Houd deze scène even in gedachten, terwijl jij jezelféén vraag stelt:

Hoe zou het voelen als jouw leven er voortaan zo uitziet?

Best wel fantastisch, toch? Het geluksgevoel dat ermee samenhangt. Het gevoel van (financiële) vrijheid en het gemak waarmee je klanten aantrekt.

Het kan ook voor jou weggelegd zijn. Door te leren hoe je zichtbaarder wordt, je ideale klanten gaat aantrekken en teksten schrijft die hen tot actie aanzet.

Drie garanties:

Ik snap dat het spannend kan zijn om buiten je comfort zone te gaan en te investeren in een programma. Laat me je drie garanties geven, zodat je ja kunt zeggen tegen het leven dat jij verdient.

Geen schrijfervaring nodig 

Zelfs als jij denkt ‘Ik kan geen (sales)teksten schrijven’ kun je meedoen aan SENSA. Je hoeft helemaal nog niets te weten van het schrijven van teksten. SENSA neemt je stap voor stap mee in de wereld van copywriting, contentmarketing en storytelling.  Dankzij de handige stappenplannen, werkbladen, checklists en cheatsheets creëer jij in no time content.

Geen mailinglijst nodig 

Het opbouwen van een mailinglijst maakt onderdeel uit van SENSA, dus geen nood als op dit  moment alleen je moeder op je lijst staat. Je ontdekt vanzelf welke strategieën en tactieken jij kunt gebruiken om ervoor te zorgen dat jouw ideale klanten zich inschrijven voor je lijst en uitkijken naar jouw volgende mail.

Geen marketingervaring nodig

Het is helemaal niet erg als je nog geen ervaring met marketing hebt. We beginnen bij het begin en gaan steeds een stapje verder, zodat jij gaandeweg van alles leert over online marketing en hoe je daar handen en voeten aan kunt geven.

Geen zorgen dankzij de 100% ‘niet-goed-geld-terug-garantie’

Koop je SENSA, dan krijg je een 100% ‘niet-goed-geld-terug-garantie’, dat beloof ik. Ik hoop dat SENSA jouw bedrijf voor altijd verandert, door de kennis die je opdoet en de vaardigheden die je leert. 

Ben jij om wat voor reden dan ook niet tevreden over SENSA? Heb je niet meer kennis over copywriting en storytelling opgedaan en doe jij je contentmarketing niet met meer gemak? Stuur dan een mailtje naar nanneke@nannekevandrunen.nl waarin je dat aangeeft. Je ontvangt je geld zo snel mogelijk terug, zonder gedoe. Het risico is voor mij. De kans dat jij SENSA koopt zonder dat je de eindstreep wilt halen en je alle materialen downloadt en daarna je geld terug vraagt, neem ik voor lief (al vertrouw ik er volledig op dat jij zo niet in elkaar zit!). 

Jij loopt totaal geen risico, zoals je ziet. Dus schrijf je vandaag nog in voor SENSA. Je hebt niets te verliezen, wel veel te winnen. Pas toe wat je leert en je zult snel zien dat je harder kunt groeien dan je nu voor mogelijk houdt.

“Dankzij SENSA werk ik AAN mijn bedrijf”

“Mijn man is een echte salesman. Hij gaf mij vaak advies hoe ik dit het beste kon aanpakken, maar zijn manier past niet bij mij. Ik deed het toch, want hoe kom ik anders aan klanten? Koude acquisitie vind ik echt verschrikkelijk om te doen en daarom ging ik op zoek naar andere manieren om mezelf in de etalage te zetten. Dankzij SENSA leer ik hoe ik zichtbaarder kan worden en klanten kan aantrekken op een manier die veel beter bij mij past en waar ik mij goed bij voel. Ook stelde ik het schrijven van teksten steeds uit, omdat ik me afvroeg of mensen wel op mij en mijn content zitten te wachten. Dankzij SENSA weet ik dat dit zo is.

Door het programma werk je echt AAN je bedrijf. Je krijgt in overzichtelijke modules heel veel informatie en handvatten om goed na te denken over wat je wilt qua contentmarketing en hoe je dit kunt realiseren. Nanneke en ook de andere SENSA-deelnemers x geven je waardevolle feedback waar je echt iets mee kunt. Het programma is veelomvattend, maar omdat je zelf kunt bepalen hoeveel tijd je eraan besteed en op welk moment, is het prima te doen. Ik ben heel erg blij dat ik het programma volg. SENSA helpt mij om stap voor stap verder te komen en mijzelf en mijn diensten met passie te verkopen.”

Yvonne Serré – Seriously design

Eén post: 10.000+ views en 90 downloads

“Als virtueel assistent schrijf ik veel teksten voor mijn klanten. Maar omdat ik daarin geen officiële opleiding volgde, voelde ik me regelmatig onzeker. Ik begon aan SENSA, omdat ik meer structuur wilde aanbrengen in mijn teksten en zelfverzekerder wilde worden. Dat is gelukt. Dankzij de feedback die ik van Nanneke en de groep kreeg en de resultaten die ik behaal. Zo schreef ik een tekst voor één van mijn klanten om een weggever te promoten. Binnen een paar dagen had de post meer dan 10.000 views en was de weggever 90 keer aangevraagd. Zo gaaf!”

Virtueel Assistent Miranda Molenaar

“De stap naar online ondernemen is verkleind”

“SENSA brengt me terug naar de basis van mijn bedrijf. Vandaaruit kan ik de aangeboden informatie toepassen op een manier die bij mij en mijn bedrijf past. Alles is zo om te buigen dat je jezelf niet verliest. Dat is voor mij belangrijk, omdat ikzelf het bedrijf ben. Voor mij voelde online ondernemen als een enorme stap. Dankzij SENSA is die stap ineens veel kleiner geworden.”

Karine van Helvoort – persoonlijk slaapadvies

Het is tijd om een knoop door te hakken

Je staat voor een keuze. Je kunt de bekende weg opgaan. Een hobbelige weg vol teleurstelling, spijt en frustratie.

Of je kiest voor een nieuwe weg: de weg naar het onbekende die volledig buiten je comfort zone gaat. De weg die je sneller en makkelijker je doel laat bereiken.

Kies de juiste weg en laat mij je reisgenoot zijn.

Schrijf je nu meteen in voordat het te laat is!

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Inschrijving sluit op vrijdag 20 september om 20.00 uur

Wil je weten wanneer de deuren weer opengaan?

Vul hieronder je e-mailadres in en je hoort het zodra jij je kunt inschrijven.

Gelukt! We houden je op de hoogte!

Pin It on Pinterest